Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2007 14:40 - Относно жените - това какви са те (лични наблюдения)
Автор: hektorfbi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2113 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2012 16:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като всеки друг път си излязъл да се разходиш из улиците на града си с да речем приятелка (гадже или просто приятелка) в един от хубавите слънчеви и топли дни. Разходката върви чудесно! Дрънкате си глупости или спорите и т.н.  Но по улицата не сте само вие де! 

Разхождат се и некви други " фльорци ", които димонстрират просто облеклото си или начина по който изглеждат! Но разбира се това не е забелязано само от теб, но и от "приателката" до теб! И в следващият момент  хооп веднага нова тема, която се превръща веднага в спор помежде ви - ЗАЩИТАТА и приятелката - СЪДЪТ.

   Разговорът се започва не от кой да е, а от нея разбира се?

  Пита се. - мммм какво те накара да се загледаш по тая? 
   отговорът - еееее   как какво -  виж е и ще се сетиш сама.
  П; - виж я ! да не би поличката да и е хубава или циците или ..................... (  и  толкоз много кусури са намерени, че аз как не можах д а ги забележа незнам)
  О ; - ами защо да не и е хубава поличката виж как хубаво и седи - отива и много. Открива се много хубаво емблемата на RENAULT като я гледам така отзад - точно поличката и е до там че да се забележи ясно. А и пирсинга (да речем не беше лош ) и (така започвам да се съобразявам вече какво приказвам, защото вече се усеща нажежения въздух около неа. Се едно ми казва - млъкни не говори за неа тая пръдла като чели е кой знае каква) 
   Усещането на завист между жените е толкова голямо, че ако случайно попаднеш межде техен спор за подобни неща ще бъдеш разкъсан само от въздушната струя течаща помежду им
  
 ООООООООоооо а даречем, че това ми беше просто приятелка? Какво ли щеше да бъде ако това създание толкова миличка до преди този момент??????
  То е ясно! Започва се - с най лека форма когато тя само издава някакъв странен  звук от сорта на 
 " ххххххххммммм" 
 обаче се правиш, че нещо неможеш да я разбереш и то се почвааааа!!!!
 Ти ли незнаеш за какво е бе кретен - мушмул такъв. 
 аз хвърлям един бърз поглед в страни около мен да не би някой да ни забелязва, но не се бавя много с гледането в страни, щото да не би да и дам още една причина това на което съм подложен в момента да продължи вечно. 
  Дори и тази кавга да я вдига само защото е така - че тя наистина е по хубава от нея! Особенно в този момент тя наистина е по хубава от нея! 
" Да я хванеш за сладкото малко леко разголено кръсче, да си гуката както е винаги в първите срещи докато не дойде момента на задушението" 

"А тя незнае (защото си го пазя в малка тайна), че с всички такива малки сладки цветенца да ходех еднавраменно и само едничка единствена, която не беше с мен, ПАК щях да се загледам. " 
 
 И изяждаш целия този публичен срам и цялата кавга, дори заглеждането да е било само за да се обедиш, че да и направиш камплимент, че момичето с мен е по красиво от всички останали и че тази девойка по която съм се загледал е поредното такова диказателство.

 Н
о ходи и го обяснявай вече това, ако можеш да вмъкнеш нещо межде 3765 думи в минута.
Така, че търпиш и спираш да правиш комплиментчета , дори и да почнат да се оплакват 
   скъпи защо спря да ми казваш - както те казват - хубави нещица
  
А аз седя отстрани и се правя на ударен от бетонна стена и с облещени оченца --  аааааа тва не е вярно слънчицето ми 

  И така се правиш на шут и ти се налага да си имаш номерца от на всичките циркаджийски хорица 
само защото жените се знаят и си знаят номерцата и че всяка една може да преспи с теб не за друго 
а за това, че "щом тоя будук (става вапрос за мъжа до съответното момиче ) си има гадже - значи или 
има пари или е добър в секса
  ( А може да се обичат милите какво им прече да пробват в любовта ) 

   Ама нааа - тя защо да не пробва да се намеси та да развали цялата работа!!!
  Обаче ако е нямаше тая мойта защо пък да не извадим тоз дет е големия тефтер, та да я отметна и нея тъй както се отмятат големите хора. ЕЕЕЕЕхххххххх  да да ама не  
      
         нали ми го изхвърлиха тва мйто тевтерченцето в което ми бяха тайните планове и сега немога да си записвам нищо в него, деже ме гледат ако трагна дори да се обръщам за да го видя каде е паднало !
 ббббаааассссииии 
  нищо нищо аз ще почакам малко! пък да дойдат тез дни между втората и третата годинка, дето разправят хората, че тогава момента на връзките бил тегав. Та тогава пак ще се пробваме с някое друго 
необходимо зло.


         (със това мое лично разсъодение нежелая да обидя никоя жена, дори ви разбирам)      backlink service



Гласувай:
0



1. анонимен - напълно те разбирам и подкрепям...
18.11.2007 15:29
макар че съм жена,съм се наслушала на това,коя какво имала/нямала,как може да се облече така,да говори онака,какво намирал оня в нея и незнам още какво...за това наѝ-добрите ми приятели са мъже...те поне ти казват нещо,защото го мислят(поне моите приятели са така)
поздрави и да се забавляваш...не го взимаѝ на сериозно
цитирай
2. mikii - Я гледай.....
18.11.2007 16:55
Я гледай по-философски! По-отдалече! Отстрани! Виж себе си в цялата тази ситуация! ....Не искам да давам акъл! ...Може би си прав!?!? ...Пак прочети отначало! ...
цитирай
3. chara - take it easy
18.11.2007 18:12
Споко човече, всяко нещо с времето си!
Всъщност искам само да ти кажа, че ако момичето до теб е и умно /ама от тая порода сме малко/ от време на време е полезно да ти отпуска каишката - поразходи се, поогледай се ... ще оцениш себе си и човека до теб!
цитирай
4. alisa - е,
18.11.2007 19:37
не всички жени са такива, особено по-зрелите...
цитирай
5. coffeen - само комплексарките
18.11.2007 23:04
се страхуват от конкуренцията и беснеят, и злобеят при вида на всяка изпречила се на пътя им гиздавелка. много жалко, ако приятелките ти не ти разрешават или се дразнят, когато се радваш и на чуждото, в крайна сметка те самите не знаят как да се забавляват. колко са уплашени...
цитирай
6. puresmile - да, да ама не. . . ти говориш не за ж...
19.11.2007 01:31
да, да ама не...ти говориш не за жени, а за кокошки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hektorfbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20761
Постинги: 8
Коментари: 7
Гласове: 33
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930